På klinikken vår kan alle pasienter bruke norske bankkort til å betale.
Kortbetaling foretrekkes.
Vi skal alltid være behjelpelig med å finne den beste løsningen for deg. Spør oss gjerne før behandlingsstart.
Med vårt moderne journalsystem Anita Dental har vi mulighet til å sende deg en SMS med lenke til ulike betalingsalternativer. Du har mulighet til å velge mellom Vipps-betaling, kortbetaling eller faktura via lenken.
Merk at du kun mottar én faktura som betalingsmåte dersom du får innvilget dette av systemet. Systemet vil foreta en kredittsjekk, og med god kredittscore og beløp under 50 000 kr kan du betale med faktura. Fakturaen vil bli sendt ut og fulgt opp av PayEx. Les mer om vilkårene her.
Ja, hvis du som pasient har krav på refusjon fra Helfo for din tannbehandling vil du kun betale for din behandling ekskludert refusjonsandelen hos oss.
Vi sender ditt refusjonskrav til Helfo direkte via vårt journalsystem Anita Dental.
Dersom du ikke har betalt regningen din hos oss og det har gått over seks dager siden siste behandling, vil regningen din bli overført til PayEx som vil sende deg faktura. Merk at du ikke kan betale fakturabeløpet til klinikken etter at du har mottatt faktura fra PayEx. Denne regningen skal betales i henhold til instruksene som oppgis på fakturaen.
Vi anbefaler at du alltid betaler for behandlingen umiddelbart etter ditt besøk hos oss.
For å respektere våre tannlegers tid og arbeid må vi dessverre belaste pasienter som ikke møter opp til timen sin, eller som ikke avbestiller 24 timer i forveien. Pasienten vil bli belastet etter timepris.
Husk alltid å avbestille timen 24 timer før, dersom du ikke kan møte opp. Ring oss på 38 07 07 50 for å kansellere.
Ja, husk å ta med NAV-rekvisisjon.
Vi sender faktura direkte til NAV. Informer tannlegen din om NAV-rekvisisjon før behandling slik at dere kan bli enige om en behandlingsplan som passer din situasjon.